31:a December - Frågor om året som gått!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag och jag. Men det har hänt något som jag aldrig har varit med om förut. Kaninen hemma fick kanin ungar!

Hur har ditt 2013 varit? Mitt år har varit som dem flesta andra år - Som vanligt! 

Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Det finns nog lite datum jag inte kommer att glömma. Men dem tre datum som ploppar upp just nu i skallen är: 25 april då jag såg Mattias Andréasson uppträda i Thomas Kyrkan, 13 september då jag var på cirkus Scott med mamma och bror, och 28 november då min systerdotter kom till världen.                                                     

Vad är din största framgång 2013? Jag har nog ingen direkt "framgång".

Vad spenderade du mest pengar på? Det var nog min iPhone 5 jag köpte i våras.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Kanske låter lite för er, men det var nog när jag var på cirkusen. Jag älskar nämligen sånt! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Dem sånger som kommer att påminna mig om 2013 är någ Avicii - Wake me up, Miley Cyrus - We can't stop och Wrecking Ball (dem två sistnämnda är för att man ständigt har hört dem överallt)

Vem har du umgåtts med mest? Familjen tror jag. Men räknar man bort dem så är det nog Johanna och Caroline.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

Vart reste du under 2013? Har faktsikt inte rest någonstans.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En fungerande rullstol hemma. Det vore underbart!

Vad gjorde du på din födelsedag? Om jag inte minns fel så firade jag den med min familj dagen innan jag fyllde år och den 22 (då jag egentligen fyller) så åkte jag till sjukhuset som vanligt eftersom det är en torsdag. Blev iallafall uppvaktad där ordentligt av dem som jobbade där just då! Dem är så söta på avdelningen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Oj vad svårt! Nej jag vet inte...

Vem saknade du? Just 2013 saknade jag väl ingen, men jag har ju en ständig saknad efter min syster. Räknas det? 

De bästa människorna du träffade? Har inte träffat några nya personer men dem bästa människorna är ju mina vänner och familj

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Vill nog inte säga något speciellt! Hehe!

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0