31:a December - Det här med nyårslöften..

Jag vet egentligen inte vad jag vill få ut av detta inlägg. Men jag väljer att skriva ändå. Ligger här i mitt rum, fortfarande på sjukhuset och funderar. Nu är det natten till 31:a december. Ja, det har till och med blivit den 31:a. Det innebär som ni alla vet att det är sista dagen på år 2013. 
Och snart blickar vi framåt till år 2014. 
 
Jag funderar lite på det här med nyårslöften. Ska jag komma på något löfte eller ska jag strunta i det i år? Ärligt talat brukar jag inte hålla mina löften jag har heller. Visst, det kan gå ett tag, men sedan så "bryter" jag dem. 
Om jag nu ska ha något nyårslöfte så vill jag ha något smart, roligt och annorlunda för mig. Inte sådana vanliga tråkiga som "inte bita/riva på naglarna" eller till exempel "inte äta godis på vardagarna", som man oftast vet innerst inne att man ändå kommer att bryta förr eller senare. 
Nej som sagt, något smart, roligt och annorlunda vill jag ha isåfall! 
Så därför har jag kommit på att jag faktiskt ska ha ett löfte och det är: Försöka "marknadsföra" det pyssel jag gör och sälja mer än vad jag har gjort år 2013. Sedan vill jag att 2014 ska bli ett pyssel år!
Och med marknadsföring så menar jag att jag ska visa mer i bloggen och mer på facebook vad jag gör och har till slau.
Är alldeles för dålig på det just nu. Har bara sålt lite via facebook men inget mer. Nu till år 2014 tänkte jag även göra en egen kategori här i menyn på min blogg, för det jag gör och har till salu. Jag tänkte dessutom att det kanske blir lättare för er läsare att hitta ifall ni kanske blir sugna på något att köpa. Dessutom blir det enkelt om det tittar in någon ny/nya läsare till bloggen. 
Så det är mitt nyårslöfte: Att försöka marknadsföra mitt pyssel och sälja bättre, samt pyssla mer! 
 
Brukar ni ha nyårslöften? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0