Uppdaterad Önskelista till 22 augusti (utan länkar)

Tänkte köra en uppdaterad lista ned vad jag önskar mig till då jag fyller år. Blir dock utan länkar nu men jag skriver under varje bild vart det finns. Då är det bara att kopiera länken och klistra in själv i adressfältet.
 
 
Flytta hemifrån saker
 
Pengar  (går alltid hem, hihi!)
 
Hello Kitty saker
 
Victoria's Secret sminkväska 
 (dock jätte svårt att få tag på. Enda ställe som jag sett där det säljs är tradera eller ebay som båda två är rätt krångliga sidor, enligt mig)
 
 
Finns att köpa på dem flesta ställen där det säljs smink. Som H&M, Åhléns, Kicks m.m..
 
 
Nordicfeel.se (sök på Victoria's Secret body mist)
 
Finns att köpa på dem flesta sminkställen. (färgen 115 är den jag önskar mig)
 
 
Finns att köpa på dem flesta bokhandels och även vissa mataffärer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0