Önskelista till 22 augusti

Eftersom det är första augusti och jag snart fyller 22år (22 augusti) så har jag gjort en liten önskelista här på bloggen. Många av mina nära och kära läser den nämligen.
 
Vissa saker har jag länkat till (det som inte säljs i butik) Det är bara att testa klicka på bilderna!
 
Finns att köpa på dem flesta ställen. Dem med ett svart-vitt randigt stjärna på är dem jag önskar mig.
 
Samma med denna - Finns att köpa på dem flesta ställen. Nummer 115 är den som jag önskar mig.
 
 
 
 
 
Finns i dem flesta bokhandels och även vissa mataffärer.
 
Detta var min önskelista. Bilderna blev lite stora men orkar inte göra om. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0