Onsdagens nagelresultat!

Fixade mina naglar nu på kvällen. Det var ett tag sen nu jag målade dem och jag fick ett litet "sug" efter det idag! 
Dem nagellack jag använde var:
- Gina Tricot
- Constance CAROLL (något jag lånade från mamma. Vet ej vart den kommer ifrån)
- Depend
- Nordic Cap Of Sweden STARNAILS
 
Nu skrev jag ej nummerna men ni ser ju på ett ungefär vad man har. Jag använde mig även utav så kallad "dotting tool" (tror jag det heter?) som är lätta att göra prickar med bl.a..
Har ni inga verktyg att göra prickar med så går det ju självklart att använda annat som knappnålar, tandpetare os.v.
Så här vart naglarna. 
 
 
Även om det vart lite slarvigt så är jag faktiskt rätt nöjd. Och man måste ju träna! Det ända som jag inte gillade var att jag gjorde stort körsbär på ena fingret. Skulle ha gjort det på alla eller små på alla. Nåja, nästa gång kanske.
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Snyggt!

2013-08-15 @ 09:15:43
URL: http://martinaelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0