Inget vidare långt inlägg nu...

Som rubriken lyder så blir det inget vidare långt inlägg nu.
Dels vet jag inte vad jag ska skriva och så är jag jätte trött.
Sov riktigt dåligt natten till idag för jag hade ont och så krånglade min kateter (den jag har genom buken direkt i blåsan) hela tiden.
Och eftersom jag har urinvägsinfektion så blir jag kissnödig i stort sett hela tiden.
Så jag var vaken och försökte ändra läge i sängen om och om igen i hopp om att det skulle rinna normalt igen i slangen.
Var tyvärr tvungen att väcka mamma en gång också pga att det krånglade. Jag känner mig så elak när jag väcker mamma mitt i natten. Och när jag väcker mamma så är jag rädd att jag väcker resterande familj vilket jag vet, faktiskt händer. Iallafall när det gäller mammas kille Jörgen. Jag vet ju nämligen själv hur jobbigt det är att bli väckt och behöva vakna till när man sover. Men vad ska jag göra när jag behöver hjälp?
Jag har tamefasen världens finaste familj! <3

Nu vart det ett inlägg om bara information om ingenting egentligen.
Var rädda om er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är röd kring ögonen? :/

2013-08-13 @ 16:08:52
Postat av: Rebecca

Krya på dig!

2013-08-14 @ 01:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0