Ingen större uppdatering idag..

Det blir ingen större uppdatering idag. Jag mår verkligen inte bra. Har ont på flera ställen på kroppen och såren kladdar.
Är jätte ledsen. Det enda jag ser fram emot är omläggningen imorgon. Efteråt kommer det kännas bättre igen.
Nu ska jag bara kolla på film och webbTV på surfplattan tills jag ska försöka sova. Kan jag inte sova då så får jag väl se vad jag hittar på.
Så ligger det till just nu!

Och du som frågade om jag orkade och kunde leka som barn gör när dem är små. Din fråga är inte dum. Jag ska försöka svara så gott det går inom en mycket snar framtid!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas att du snart mår bättre! En serie som jag kan tipsa om är, Veronica Mars, jag fastnade efter första avsnittet :)

2013-08-05 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0