Haft besök idag! :)

Idag vid lunch kom min gudmor och gudfar förbi. Dem bor i Skåne så man ser inte dem sådär jätte ofta. Men jag vet att dem följer mig i min blogg så det är kul och det var dessutom jätte roligt att dem var här en stund.
Jag fick en tidig födelsedagspresent av dem (fyller år den 22 augusti) 
 
Detta fick jag:
 
 
- Ett nagellack
- Hårspännen
- Pengar
- Necessär
- Armband
 
Det roliga med det jag fick är att: Nagellack älskar jag, hårspännen behöver jag eftersom min lugg börjar växa ut och blir längre (måste få bort luggen från ögonen med hårspännen)
pengar är alltid kul, En mindre necessär är jag behov av ifall jag ska ta med mig t.ex smink till sjukhuset exempel (den jag har nu är så klumpig) och jag älskar smycken (speciellt armband och örhängen)
Jag fick sådant jag älskar och är i behov utav! 
Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0