En liten fundering..

 
Har en liten fundering.. Den senaste veckan har jag mått ovanligt bra. Visst - såren kladdar och så fortfarande, men jag mår liksom bra. Känner mig piggare och gladare, och jag har knappt ont.
Jag kan inte låta bli att fundera på vad det är som händer och varför det är så bra just nu? En annan fundering är, är det en period som är bra eller håller det på att bli bättre?
Just den funderingen, återstår det ju att se. Man kan inte svara på det nu. Men jag är så pass smärtfri att jag inte har haft ett smärtplåster på ca 7-8 dagar och jag tar nästan inga smärtstillande vid behov. Det är så otroligt bra!
 
Jag tänkte nu se om jag klarar mig utan smärtplåstret för det är ju trots allt bäst ju mindre mediciner man tar även om allt inte är i tablettform. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men det är väl bra?! Fantastiskt ju!

2013-08-27 @ 09:25:48
Postat av: Leila

Gläds med dig! Håller tummarna för att trenden skall fortsätta. KRAM!

2013-08-27 @ 10:32:16
Postat av: annie

hur var det när du var tonåring vad kunde du göra eller inte göra hoppas frågan inte är dum;)

2013-08-27 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0