Tips!

Ska du någon gång göra te till någon du känner så vill jag komma med ett gulligt tips. Det kan vara till ditt syskon, förälder, partner eller kanske vän? 
Skriv ett gulligt meddelande på ett papper (se mitt exempel) och limma dit på den lilla pappersbiten som sitter på tepåsens snöre.
OBS!! Se till så att pappersbiten du skriver på täcker den pappersbit du sen ska limma på.
 
Nu gjorde jag bara ett snabbt exempel för att visa er, men vill man göra det ännu finare kan man använda färgpapper, eller varför inte t.om färgpennor. 
Jag lovar att den som får det lilla meddelandet blir garanterat jätte glad! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Millan i skåne

Smart idé att skriva på de små lapparna till tepåsen :)

2013-04-03 @ 18:37:21
Postat av: pia

Kan man bli annat än glad av att få ett sånt meddelande till en god kopp te?

2013-04-03 @ 20:05:51
URL: http://garnfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0