Torsdag!

God kväll på er alla!
Hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit helt okej. Dock har jag varit väldigt trött idag. Har nästan bara velat sova men det går ju inte heller. Så har tvingat mig att vara vaken.
Väcktes strax efter 10:00 och käkade frukost. Vart två kokta ägg med kaviar till och så vart det två mackor. En helt okej frukost. Jag förstår inte, men jag har börjat gilla kaviar ännu mer. Hehe!

Sen efter det så har jag bara fixat mig iordning för att åka till sjukhuset som vanligt. Taxin var lite sen så hann busa lite med Rasmus samtidigt som jag kollade på Paralympics. Han är ju för go den lilla killen!

 
Bilden är dock inte tagen idag men det var ungefär så vi höll på. Han gillar min sladd till sängens dosa. Vet inte riktigt varför?

När jag sen kom fram till sjukhuset så tog man prover ganska direkt. Mitt hb låg på 77 om jag inte minns fel. Där fick jag troligen svaret på varför jag var så trött. Men ialla fall, fick två påsar blod. Den andra droppar på nu.
Mitt kalium vet jag inte vad det låg på men jag antar att det låg hyfsat okej med tanke på att jag inte har fått någon Resonium mot det.
På kvällen har jag duschat och sen har jag bara kollat på TV. Det var ju final av Robinson! Tyvärr så vann ju inte Anna som var min favorit. Det stod mellan Mirre och Robban. Jag är glad att Mirre vann! Tyckte inte om Robban..



Sen efter det så har jag bara setat vid datorn. Tänkte nu avrunda och kolla på webb TV. Blir Svenska Hollywoodfruar och äta kvällsfika innan jag ska fasta klockan 00:00.. Missar ju det när det går i veckan och jag orkar inte vänta till helgen då reprisen går. Hehe!
Efter det så måste jag betala en trevlig räkning. Lika bra att ha det gjort liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0