Tips!

 
Jag vill tipsa om en toppen grej från uffessakerochting! 
Har du en iPhone 3G/3GS/4G/4S och är som jag. Alltså trött på den korta usb sladd man får till?
 
Nu kan du slippa den korta sladden och köpa en längre!
Den är hela 3 meter lång! 
 
(bilden är från uffes sida)
Jag tror till och med att den är billigare än dom andra ställen som har längre sladd. Jag vet förresten inget annat ställe som säljer längre sladdar, har sökt i en evighet innan jag såg den här.
Den kostar endast:
 
Och sladden kommer i en liten kartong så den är lätt att få hem direkt när man väl har beställt.
 
 
Jag tipsar verkligen om Uffessakerochting. Är du inte intresserad av just en längre usbsladd så kanske du hittar något annat skoj som du gillar? Dessutom är hans varor till väldigt bra priser och servicen är på topp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0