Svar!

 
 
Först och främst vill jag be om ursäkt till dig som frågade att jag svarar så sent. Nu till mitt svar:
Ärligt talat hade jag ingen aning om att det går att göra överhuvud tagen innan du frågade om det och jag ger det svar som jag tror nu. Jag tror tyvärr inte att det skulle funka att odla hud och sedan lappa ihop över såren. Jag har en ständig bakterie i mina sår som jag tror skulle göra det infekterat. Den bakterie jag har (kallas pseudomonas) är tyvärr jätte svår att få bort...
Och du! Frågan är absolut inte okänslig!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Finns det verkligen ingenting läkarna kan göra för att du ska slippa detta helvete med stumpen? Amputera lite högre upp? Jag lider så med dig. Du verkar vara en jättehärlig tjej som får lida så mycket. Kram Marina

Svar: Sjukdomen är väldigt ovanlig. Det finns så lite kunskap bakom detta. Men just nu har doktorerna här kontaktat läkare på sjukhus runt om i världen för tips och idéer. Bla något sjukhus i Boston USA. Sen något sjukhus i Norge.. Läkarna försöker verkligen och jag hoppas innerligt att dem kommer på något snart
Saara

2012-10-21 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0