Liten just nu inlägg..

Sitter vid datorn en stund nu hemma. Brukar inte göra det så där jätte ofta när jag är hemma. Jag vet egentligen inte riktigt varför men det blir så och nu tänkte jag att jag gör det en stund. Har inte så mycket annars att göra för tillfället. 
Tänkte kolla lite nu vad som finns att köpa i Taxfreen på Eckerölinjen. Min familj ska troligen iväg på fredag då jag är på sjukhuset. Tänkte be dem att köpa hem till mig om jag hittar något via hemsidan. Vi får se - det visar sig! 
Sen passar jag på att kolla runt lite på annat när jag ändå är inne. 
 
Jag önskar er en trevlig kväll och fortsatt Halloween (ni som firar det) 
 
 
Jag i mörkret i mitt rum 

Kommentarer
Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Hej, hittade dig via svenskabloggare på nattstad och blev nyfiken på ditt namn + sjukdom. Hade aldrig hört talas om den förut så läste på lite på google.
Hur är det i dagens läge att leva med sjukdomen? Nackdelar/fördelar? Du behöver inte svara om du vill, men om du vill så skulle jag bli glad för då känns det mer att jag kan förstå personen i fråga, om du förstår vad jag menar =)
Hoppas du haft en bra onsdag! Kram

Svar: Jag har skrivit svar som ett inlägg i min blogg. Skulle bli så långt att ta här nämligen. Hoppas du fick lite svar och tveka inte att ställa frågor igen. Jag försöker svara så gott jag kan :) Hade bra!
Saara

2012-11-01 @ 00:10:16
URL: http://nattstad.se/nnad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0