Från mobilen

Omläggningsdag idag. På eftermiddagen kom en psykiatriker hit och vi har pratat lite. Han verkade verkligen jätte bra. Ska träffa honom igen sen. Efter det Har jag varit ner till apoteket och även kiosken där ja köpte en sallad. Inte sådär jätte god men det är iallafall något. Köpte med mig godis hem också och lite att dricka.
Nu är jag på avdelningen igen och såg nu när jag hoppade till sängen att det vätskar något enormt - IGEN!
Blir så trött och ledsen på detta.. Förut när jag la om på tex en fredag så började det att vätska oftast på söndagar lite grann. Men nu hinner jag för fasen inte ens hem. Vill så gärna ha en lösning för jag är så ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0