Liten uppdatering..

Är på sjukhuset just nu. Åkte ambulanstransport in idag istället för imorgon. Det är så att det blöder lite från stumpen. Just nu är det under kontroll men jag får en sån enorm ångest och rädsla av att vara hemma då det blöder. 
Ambulans blir det för att sjukresa vill inte ta mig då man vet att det blöder. Det förstår jag utifall det skulle sätta mer fart. I sjukresan är man ju bara en och det är ju chauffören.I ambulansen är dem två. En som är vid mig. 
Men som sagt, blir så rädd och får en enorm ångest att vara hemma då man vet att det har blödit igenom. Då vill jag gärna vara på sjukhuset ifall något mer skulle hända. Känner mig så mycket säkrare här i såna situationer och det finns fler människor här som kan hjälpa. 
 
Det som gör mig mest ledsen är att jag ska behöva ha detta ända tills på onsdag.. Jag vet inte hur jag ska fixa det? Men jag har ju inget val.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0