Lång dag..

Denna dag har varit otroligt lång.. Har inte gjort något speciellt heller förutom att försöka få tiden att gå. Det har ju inte varit så där jätte bra i stumpen heller. Det kladdar och vätskar en hel del, men så är det ju längre man går med samma omläggning.. 
Vanligtvis har jag ju omläggningar på tisdagar, men inte idag. Den blir imorgon istället för jag ska göra en annan sak samtidigt. Jag ska nämligen "klistra" igen kärl ungefär. Och det kommer ske på angio istället för operation.
Ni anar inte hur mycket jag längtar dit! 
Ska vara där 08:00 imorgon, så det är jätte skönt att det blev en tidig tid. Nu ska jag bara stå ut natten... Hujedamig!
 
Nog pratat om en massa tråkiga grejer. Vill visa en häftig bild som min syster tog idag. 
 
 
Min katt är den fläckiga lite längre ner som har jagat upp katten som kommer ifrån ett stall inte så långt ifrån oss.. Hon verkar vara en liten bitch då hon är ute och möter andra katter 
Älskade Doris!  Men det är skönt att se att hon verkar klara sig rätt bra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0