Lördag!

Igår och idag har jag varit på marknad. Det arrangeras en vår och en höst marknad varje år här i Västerås. Och jag tycker självklart sådant ät jätte kul att vara på!
Tänkte visa mitt köp dom två dagarna:





Två väskor!



Ett par foppa tofflor till mig och ett par till lillebror. Bild på dom andra finns [HÄR] på mammas blogg!



Film!



Armband!



Böcker. Det var fyra stycken för 50 spänn. Skit billigt!



Iphoneskal! Älskar att kunna byta utseende på telefonen!



Det rosa står det Saara på. Så snyggt!

Vill avsluta med att skriva att det var jätte kul att komma iväg och jag blev mycket förvånad på mig själv att jag ville det och vågade. Igår åkte jag själv ner och idag hade jag ett trevigt sällskap - Min assistent!
Köpte även lite godis remmar och brända mandlar. Men det visar jag inte upp. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0