Liten uppdatering

Hej på er!
Har inte så mycket att skriva idag men tänkte ändå lämna några rader här. Jag har inte gjort något alls idag.
Sovit hela förmiddagen för natten blev ju inte bra.  Sen har jag bara legat och kollat på MTV och spelat Wordfeud på mobilen. Är kvar på sjukhuset fram till omläggningen. Får se om man kan få det imorgon eller om jag måste vänta tills på tisdag.  Det skulle ju vara skönare att få det imorgon för då kan jag åka hem sen efter det..
Men det visar sig!

Resten av kvällen blir det nog att kolla runt på nätet och eventuellt någon film att kolla på. Ska nog även ringa efter kvällsmackor. Börjar bli hungrig!

Avslutar med en bild på Rasmus som jag tog i fredags!



Och med den bilden önskar jag er också en god natt! Hoppas ni har haft en fin helg och är utvilade inför en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en fin måndag!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :)

2012-05-21 @ 04:08:47
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0