Liten kvällshälsning!

Hej hej på er!
Tänkte bara skriva lite kort att jag inte vet om jag kommer orka blogga idag. Kollar på Eurovision song contest just nu. Det är ju ett måste för mig!

Tror detta slutar ganska sent så vet inte om jag kommer orka blogga sen. Är ganska trött. Blir trött och seg i huvudet av värmen.
Sommaren har knappt börjat och jag tycker redan det är jobbigt med värme. Hur ska jag stå ut?
Det blir dessutom så mycket jobbigare med stumpen och såren då det är varmt. Får ondare och det kladdar/vätskar mer. Även blödningarna kommer oftare.. Blä!

Nu blev det ett ganska konstigt inlägg men men... Hehe! Ska fortsätta kolla på TV nu.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Hej!

Äntligen hittade jag din blogg igen:=)Hur mår du efter omläggningen och allt med den?Jag tycker du är fantastisk duktig,ja jag vet att du inte har något val liksom:/ men ändå.Att du orkar blogga när du nyss varit nedsövd och allting.Och så skriver du så positivt och allt ändå.Nu har jag lagt till din blogg i mina favoriter,och tänkte fråga om jag får länka till din blogg ifrån min?Då försvinner inte din blogg fast jag kke får en datakrasch.Det var det som hände då din blogg bara försvann.Hade den i "adressrutan" så ..ja borta,men mycket gick att rädda.Hoppas att du får en bra dag idag.Kram från mig/ Ingela

2012-05-25 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0