Liten hälsning

God kväll på er!
Hoppas ni har haft en fin onsdag. Även kallad lill lördag.
Min har varit helt okej. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Har varit ganska trött idag för min natt blev inte bra. Somnade nog runt fyra imorse. Var verkligen jätte pigg och rastlös. Samtidigt var jag otroligt varm, och är jag det så blir jag spänd och får svårare att slappna av..
Så jag har som sagt bara tagit det lugnt. Tränat lite efter mitt schema som sjukgymnasten gav mig förut och stretschat benet, samt fått massage av assistenten.

Men hon har slutat för dagen. Jag har ganska nyligen packat för imorgon då jag åker tillsjukhuset. Har köpt en ny väska och flyttade över allt från min gamla till den nya. Har tagit bild på den så det kommer ut inom dem närmsta dagarna och även lite annat jag har köpt. Hihi!
Nu ska jag titta på big brother. Ha en trevlig kväll fina människor!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0