Hemma! (skriver från mobilen)

Har precis kommit hem. På mitt bord låg det en liten souvenir från Frankrike. Ett iPhone skal med Eifeltornet på. Min syster har varit i Paris på en weekend med sin franska grupp i skolan.
Tack så jätte mycket Sanna! Den är jätte fin! <3 Och jag älskar iPhone skal!
Försökte lägga ut bild på den men lyckades inte eftersom jag skriver från mobilen. Det brukar inte fungera med mobilen hemma.
Men jag lägger ut en bild nästa gång jag har datorn på.
Nu ska jag vänta på att big brother ska börja. Inte många kvar där nu!

Var dessutom gottesugen men ser nu att mina godis remmar (köptes på marknaden) är borta. Tre hela och en halv. Förmodligen har hundarna tagit dem. Är skit sur! Hoppas den som tog dem fick riktigt ont i magen! Mohoha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0