God kväll på er!

Hej hej och god kväll på er!
Hoppas ni mår bra och har haft en fin torsdag. Min har varit helt okej.
Det började med att jag försökte vakna till runt 10:00 men det gick sådär ärligt talat. Var verkligen jätte trött.
Var lite halv seg hela förmiddagen. Kollade på repris av Top Model. Den säsong där CareDee vann var det.
Tycker deras sista Modevisning är så cool. Lite kuslig! Ja, ni som har följt Top Model och sett det vet nog vad jag menar?
Nog pratat om det. Efter det programmet så packade jag det sista och lindade om stumpen lite. Sen var det dags att käka lunch.
Det vart en Grandiosa Calzone. Första gången jag åt den och förmodligen den sista också. Pizzan blir stenhård och den är inte sådär jätte god. Nej ett stort minus!



Tacka vet jag vanliga orginala: Capricciosa! Hawaii går också bra



Efter att jag hade kämpat med den där stenen till pizza så fick mamma ta resten av den. Fick helt plötsligt jätte ont i magen. Vet inte om det var pizzan?

Klockan 15:10 ungefär så kom taxin och hämtade mig. Kom till sjukhuset strax innan fyra och fick reda på att jag var tvungen att duscha ganska direkt om jag inte ville duscha i kallvatten vill säga. Hehe! Dom skulle stänga av varmvattnet i några hus här på sjukhuset och huset som avdelningen ligger i var en av dem.
Så jag tg prover direkt och sen var det bara march in i duschen. Tyckte det var en ganska dum tid och en dum dag att stänga av varmvattnet på. Jag menar, jag antar liksom att dom har fler lite här och där på olika avdelningar som ska duscha och förberedas inför olika operationer och undersökningar imorgon?

Nåja. Jag fick min dusch. Sen har jag bara legat och kollat på TV och nu på kvällen setat vid datorn. Tänkte att jag bloggar lite också. Har även fått reda på mina provsvar. Allt såg finemang ut! Gött att höra!
HB på 85 och kalium på 4,6 så jag slapp både blod och Resonium. Kanske kan ta mig ut imorgon då?
Ska inte hoppas allt för mycket för allt kan ju hända..

Nu ska jag betala en räkning och sen kolla på ett Big brother avsnitt.



Kommentarer
Postat av: jaana

Vilket fint kort=)

2012-06-01 @ 08:13:04
URL: http://minvarldjaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0