Lördag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ändå känner jag för att göra det.
Kan ge en liten uppdatering här..
Pratade med läkaren tidigare idag och han sa att värderna börjar bli bättre och det såg även bättre ut på omläggningen i fredags. Så det går åt rätt håll!
Men däremot visste väl han inte riktigt än hur länge jag skulle bli kvar här för att få antibiotika. Man vill ju vara på den säkra sidan att allt är bra innan jag får komma hem.

Så jag har alltså varit kvar idag. Har inte gjort något speciellt på hela dagen. Bara glott på TV och spelat nå spel på mobilen som jag hittade gratis. Man ska typ bygga Zoo. Hehe kul va?



Finns massor med såna liknande spel som man typ ska bygga. Allt från egen farm, till djuraffär och restauranger.

Mamma, Sanna och Rasmus var hit en sväng på kvällen med liten leverans hemifrån. Dessutom hade dom handlat med sig cola för jag var så sugen på det. Dom är ju för söta min familj! Tack till er!

Leveransen hemifrån bestod av en FRIDA tidning, lite paket jag fått hem på posten, godis.

Detta var i paketen:



Bok skriven av Micah. Det är en självbiografi.



Ett halsband som det står Jenny på. (Tänkte visa en annan gång för halsbandet ligger fortfarande i lådan)

Nu ska jag nog käka lite och kolla på Bröllopsduellen som går på kanal 4.. Känner att hungern börjar komma!
Avslutar med en bild på min söta lillebror som Sanna tog kort på idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0