Helg! Men kvar på sjukhuset..

God kväll på er!
Eller det är ju snarare natt men ändå. Jag är vaken och tänkte vara det ett tag till. Har precis fått lite natt macka som jag tänkte äta och samtidigt kolla runt lite på olika bloggar som jag läser. Har inte setat vid internet sen i onsdags så kände att jag gör det nu en stund.



Äter så mycket jag orkar och så mycket som magen tillåter. Får antibiotika just nu och magen känns känslig för allt i stort sett. Jag ni som har ätit pencillin eller antibiotika vet nog hur det kan vara? Tänkte även skriva att jag är kvar på sjukhuset, men jag har inte haft någon mer hjärtklappning sen i tisdags. Det är jätte skönt att det är okej med hjärtat just nu och att man inte har några hjärtklappningar.
Ska förresten på ultraljud och kolla hjärtat på måndag- hoppas det ser bra ut!

Men det återkommer jag med. Nu till fikat! Passar på att önska er en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0