Blir inget inlägg än detta idag..

Tänkte bara meddela att det inte blir något mer inlägg än detta idag.
Har precis ätit och är nu proppmätt och nu tänkte jag se om jag kan föra över lite grejer från datorn till min extra hårddisk.



Eller det är ganska mycket grejer. Tror det är bra att föra över. Dels mår nog datorn bättre av att inte vara så fylld och ifall hårddisken skulle paja så är det skönt att ha mina saker på nå annat ställe.
Jag menar, datorn har varit inne på lagning tre gånger. Vad händer här näst?

Sen tänkte jag bara kolla upp en grej på datorn och sen läsa någon bok tror jag. Är ganska trött och kommer nog släcka tidigt idag. Men jag har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0