Torsdag!

God kväll med er!
Hoppas ni har haft en fin torsdag! Min har väl varit helt okej. Vaknade ganska tidigt för att hundarna skällde och skällde. Jag var ensam hemma. Sen vid 09:00 kom assistenten hem till mig och jag bad henne stänga dörren in till mitt rum så jag kunde blunda en stund till. Jag var trött, hade ont och var på dåligt humör.
Blundade ungefär en timme till, för jag kände att det behövde jag. Sen var det bara att försöka vakna till. Käkade frukost och sen packade jag det lilla som var kvar att packa inför sjukhusvistelsen. Jag gjorde även mig själv iordning.
Strax efter 15:00 så kom taxin. Jag var nog framme strax innan 16:00 på sjukhuset. Det första jag gjorde var att kolla en urinsticka. För har känt av när jag går på toa och det visade sig att jag har urinvägsinfektion så nu ska jag äta pencillin i ca en vecka - tio dagar. Usch!
Strax efter kom pappa och Annabelle på besök. Har inte sett dem på ca en månad så jag visste inte riktigt vad jag skulle prata om men konversationen flöt på ganska bra ändå. Det jag reagerade på är att han frågade ingenting om Sanna - Frågade ingenting heller. Och då är Sanna hans minsta dotter.
Jag tycker verkligen det är skit skumt hur han håller på men jag kan inget göra egentligen.. Eller vad säger ni?
Har ni haft problem med era pappor?  Berätta gärna här eller genom ett mail. Mailet står längst upp till höger typ.

OBS!! Det som sägs, stannar hos mig!!
Skulle ni skriva en kommentar om det här t.ex. Jag publicerar inte det då!

Nog pratat om det. Pappa och Annabelle stannade till strax innan 17:30. Jag käkade lite då och sen väntade jag på duschen. Runt 19:30 kom två undersköterskor och hjälpte mig med ducshen. Vi hade väldigt trevligt - skrattade och så. Förutom då jag frös så mycket till slut. Men dom som hjälpte mig nu - Det är två av dem personer jag tycker extra om. Jag tycker om alla här, men olika mycket. Men det är väl normalt?
Efter duschen så kopplade man på blod. Mitt HB låg på 82 så jag ska få en påse blod. Kaliumet låg bra så jag slipper Resoniumet. Super skönt faktiskt!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Skrivit ett mail och tänkte nu kolla runt på nätet och snart kanske ringa efter något att äta innan jag ska fasta klockan 00:00.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0