Saara tipsar!



Jag vill tipsa om Bamses balsamspray! En dag när jag var på apteket så såg jag denna produkt. Tänkte att den köper jag och testar till mitt hår för jag får ofta tovor och är så trött på att slita i håret.
Kan säga direkt att det inte är någon grej jag ångar. Kommer fortsätta köpa balsam spray och vill tipsa om det till andra personer - unga som gamla!



Beskrivning:

Balsamsprayet gör håret lent och lätt att kamma. Den minskar även hårets statiska elektricitet och gör det mjukt.
Sprayen är dessutom miljöanpassad och speciellt utvecklad för att passa barnets känsliga hår och hud.
Bamse balsamspray är en produkt som kan användas i både nytvättat, blött hår och i torrt hår.
100 ml flaska med sprayfunktion.

Kommentarer
Postat av: Ida

bra tips! <3

2012-06-16 @ 20:58:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0