Torsdag!

Hej hej på er! 
Hoppas ni mår bra och har haft en fin torsdag. Min har varit lite jobbigt men jag försöker stå ut. Har liksom inget annat val heller. 
Dagen började med att jag vaknade ca halv elva - elva. Var jätte trött, men ändå släckte jag tidigt igår just för att jag trodde jag skulle känna mig piggare på morgonen. Men tror ni jag gjorde det? - Nääe..
Käkade lite frukost och drack te till. Frukost och frukost. Vart ärligt talat bara två stekta ägg.. Var inte alls sugen. 
Jag vet inte om matlusten har blivit sämre nu när även jag mår sämre psykiskt?
Känner mig i stort sett aldrig glad, gråter ofta och är nog lite deprimerad. Det erkänner jag faktisk. Men man kanske måste må "skit" ibland för att sen kunna ta sig "uppåt" och fortsätta kämpa vidare? Det skulle ju vara konstigt om man ständigt mådde bra i min situation... 
Har t.om funderat på att ta upp det här med näringsdrycker igen med läkaren.
 
 
Jag drack det förut men sen vart jag så trött på dom och bestämde själv att sluta, och sen tog jag inga mer. Men nu tror jag att det skulle vara bra att ha dom dagar då jag inte har någon normal matlust. Jag menar, näring måste ju kroppen ha, annars mår man ju dåligt p.ga det. 
Nog pratat om det. Efter jag käkade frukost så lindade vi lite på stumpen. Lindorna glider ju så förbannat så man måste linda varje dag. 
Resten av tiden fram till klockan tre så har jag fixat mig iordning och sen bara väntat på taxin som ska skjutsa mig till sjukhuset. När jag kom fram så tog man prover ganska direkt och strax efter det så kom pappa och Annabelle. Dom hade med sig mat från MAX till mig. Det var verkligen super gott! 
När dom var här så pratade vi lite och han hjälpte mig med två korsord som jag hade kört fast på. Han är så duktig på sånt! 
Dom två stannade inte så länge för pappa skulle tydligen se något TV program som han inte ville missa.. Man tänker liksom: "Jaha"...
Så när dom åkte så pysslade jag lite och så har jag duschat. Annars har det inte hänt så mycket mer idag. 
 
Avslutar med en bild på ena hunden Nalle! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0