Mina senaste paket!

Virkböcker från min gudmor och gudfar ifrån Skåne. När dom var här för några veckor sen berättade jag för henne att jag skulle vilja lära mig virka figurer men har inte hittat några böcker för det. Jag fick ju nämligen en liten virkad mus av dem. 
Och så skickade hon upp dessa två! Tusen tack! 
 
Nu ska jag bara hitta någon bra virknål och bra garner men det finns ju lite överallt! 
  
 
 
Några av er som gillar att virka eller vill rekomendera bra virk sidor? 
 
 
En USB kabel och ett par hörlurar i rosa [HÄRIFRÅN]  Det är en super bra sida som säljer lite smått och gott super billigt, dessutom är kundservicen på topp! När jag mailade in frågor så fick jag svar super fort! 
Den sida vill jag verkligen tipsa om till er! 
 
Klicka på bilden för att komma dit! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul! :)
Jag virkar och stickar en massa, så kör du fast så kan du alltid fråga.

2012-07-11 @ 08:11:18
URL: http://syrholen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0