Litet inlägg från mobilen.

Hej hej på er! Hoppas ni mår bra och har haft en fin torsdag. Min torsdag började som vanligt. Vaknar, käkar frukost och kollar på Top Model på kanal3. Dom visar programmen om och om igen men det är ju sommar och då går det mycket repriser. Efter jag käkade frukost så har jag fixat mig iordning för att åka till sjukhuset. Taxin kommer som vanligt strax efter 15:00.. När jag kom fram så tog man prover ganska direkt och pappa kom förbi. Denna gång kom han själv. Han hjälpte mig att lösa lite korsord från tidningen Kors&Tvärs. Även om jag har den lättaste tidningen så tycker jag ibland att det kan vara skit svårt.. Okej, ganska ofta faktiskt! Hehe! När pappa hade åkt så var det dags för middag. Jag var inte sugen för jag kände att jag var på väg att få ont i stumpen. Istället tog jag näringsdrycker istället. Det är skönt att det finns då man inte är sugen. Jag menar, någon näring måste man ju ha för att orka och även till läkning. Jag hann lagom dricka upp och sen vart det bara "pang på" smärta.. Usch vad det gjorde ont. Det gjorde så ont att jag låg med böjt ben upp till magen och var jätte ledsen. Bad om morfin direkt för jag kände att OxyNorm tabletten skulle nog inte funka utan jag behövde något snabbt. Vart smärtfri ca en timme och sen var värken tillbaka. Fick morfin igen och sen var det bara marsch in i duschen. Trodde det skulle gå åt skogen eftersom jag hade så ont men det gick okej. Efter duschen jag jag pysslat och fått blod. Mitt HB låg på 83 så jag har fått en påse blod. Tråkigt, för jag hade hoppats på ta mig till stan imorgon men nu kan jag inte eftersom jag får desferalet som tar ca en hel dag.. Stan får vänta!! Nu väntar jag på att min fina vän Johanna ska ringa upp.. Blir att babbla med henne en stund! Hihi! Avslutar med en färsk bild från idag på min kisse Doris. Hon låg och sov och var helt slut! Sötan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0