Dop och Power big Meet!

Här kommer en stor bildbomb från i fredags då det var dop och power meet! 
 
Jag gick från sjukhuset ner till hamnen med min assistent. Stannade på MAX för att käka lite. Maten till höger om bilden är min! 
 
Flygplan som flög över oss när vi gick vid hamnen. Vet fortfarande inte varför? Flyguppvisning?
 
 
Min lillasyster längst bak i vår bil. Dom stod i kö för drop in dopet 
 
Tre bilder från dopet. Vart inte fler från mig för att jag stod så illa till. Mamma fick jag inte med på bild alls på grund av det. Tyvärr! Men jag fick iallafall bild på "huvudpersonen" - Rasmus! 
 
 
 
 
Efter dopet kikade jag och assistenten runt lite längre in där det mesta händer och all folk är på power meet! 
Och jag köpte langos som jag mumsade på tillbaka..
 
 
 
Lite bilar tagna från min assistent. Jag mumsade nämligen på langosen då! 
 
 
 
 
  
 
  
 
Söt lilla killen som är i hörnet är. Han råkade komma med på bild! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0