Söndag..

Hej på er! 
Jag är på sjukhuset just nu. Det är ändring av omläggning nästa vecka, så det är därför jag är här nu på en söndag. Annars skulle jag ha åkt in i morgon.
Att det har blivit ändring beror på att fredagen var en röd dag. Då jobbade inte någon av kirurgerna som brukar lägga om mig.  Då la man om i onsdags och nu nästa gång blir alltså imorgon. Det blir så långt att vänta till tisdag.
Men sen efter morgondagens omläggning så blir det som vanligt. Det vill säga, fredag.
Nog pratat om det.

Söndag idag alltså. Jag vaknade strax efter 11:00. Assistenten hade kommit och jag fick frukost. Sen var det bara att fixa och dona tills jag skulle åka till sjukhuset. Taxin kom 15:00
När jag kom hit tog man prover direkt och sen har jag kollat på TV fram till kvällen då jag skulle duscha.
Duschen var ju inte rolig denna gång.. Det känns så obehagligt i stumpen idag och jag är jätte ledsen och orolig över det.. Det vätskar och kladdar. Kladdet är typ brunt. Vill inte ha det så!

Efter duschen har jag käkat lite kvällsfika och sköterskan har kopplat på blod. Mitt HB låg idag på 85 så jag får en påse. Kaliumet låg på 5,0. Det är ju helt okej! Däremot är det en annan grej som jag har fått som inte är ett dugg kul - Nämligen feber... Troligen beror det på det där bruna kladdet.. Det luktar inte speciellt vidare heller. Usch jag orkar inte med det!  Har inte haft feber på skit länge... Nu måste jag göra allt så det inte blir värre.

Nu ska jag avrunda. Resten av kvällen tänker jag tillbringa framför datorn och kanske sätta på någon film. Jag får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0