Paranormal Activity 3

Recension på filmen Paranormal Activity 3


Handling:

Året är 1988. Det är 18 år innan det skräckinjagade händelserna i den föregående filmerna. Det unga Kristi och Katie försöker fånga spökmyten Bloody Mary på videoband. Det kommer vara den första kontakt med ande världen. Som sen fortsätter hela livet...

Vad jag tycker:

Jag tyckte filmen var bra. Den är bäst av dom tre filmerna tycker jag. Men den kan vara svår att förstå om man inte har sett dom första två vilket jag tycker man ska göra. Sen är den lite konstig också att första filmen är när dom är äldst (Paranormal activity 1) och sista (Paranormal activity 3) är när dom är yngst. Alltså det är lite omvänt. Men som sagt. Dem är bra och lagom läskig!

OBS! Från 15 år!

Mitt betyg:



Den får fyra av fem!

Vad tycker ni om filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0