På mailen...



Någon har troligen försökt att ta sig in på mitt konto. Blir så less och även arg på att folk ska vara så klåfingriga och försöka komma in på andras grejer.
Varför kan man inte få ha sina grejer för sig själv? Har folk svårt att skilja på "mitt och sitt" eller vad är problemet?

Är det någon där ute av mina läsare som försöker hacka sig in på andras sidor så ber jag er att sluta. Det är inte alls roligt att få sina sidor och sånt förstörda os.v.. Det kan t.om bli riktigt svårt att få det tillbaka som det var. Nu hade jag tur att ingen troligen lyckades ta sig in! Men jag blir ändå så förbannad!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Nae, de har inte försökt ta sig in på ditt konto. Detta kallas nätfiske och de fiskar information via mail. Skickar man informationen till dem använder dem den såklart till sin fördel. Därför ska man aldrig någonsin ta mail seriöst. Om det hänt någonting skriver ett företag/myndighet ett riktigt brev och skickar hem. Aldrig mail. Kramar

2012-01-09 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0