Onsdag

Hej på er!
Har inte bloggat nå bra den sista tiden. Dels beror det på att jag inte har så mycket att blogga om och så har jag ingen stor lust att sitta vid datorn just nu. Gör ingenting annat heller på datorn förutom att kolla på någon film.

Men nu tänkte jag skriva några rader innan jag ska göra mig iordning för natten. Har precis checkat till mitt bankkonto eftersom jag fick det där maliet förut. Se här!
Har fått reda på att jag troligen har blivit utsatt för bedrägeri. Min syster Pilla kontaktade mig efter att ha läst om att falska mail cirkulerar runt bland Swedbanks kunder.

Lägger upp texten ifall det är någon av er som är Swedbank kund och har missat!



Nog pratat om det. Onsdagen börjar gå mot sitt slut och det är så skönt. Jag har inte gjort något speciellt idag. Bara varit hemma med assistenten och tagit det lungt. Har mått ganska konstigt idag och det är inte alls kul...

Har haft ont till och från i stumpen och mått smått illa till och från. Nu på kvällen är det tyvärr värst med stumpen. Jag har kraftiga fantom smärtor och en skavande värk. Jag hoppas verkligen att jag kan somna sen. Om inte annars får jag väl ligga och blunda. Typ vila.

Nu ska jag avrunda. Det blev väl inte sådär jätte stor uppdatering. Men men. Hoppas ni alla sover gott inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0