Från mobilen.

Tänkte skriva lite snabbt från mobilen. Nu kommer texten "sitta ihop" men det går nog att läsa ändå. Ville mest bara önska er en god natt. Hoppas ni kommer sova gott! Själv så kommer jag nog sova som en kung. Det känns så i alla fall. Är verkligen jätte trött. Så ska nog snart fixa mig för natten, läsa lite och sen sova. Jag har haft en jätte bra dag idag. Världens bästa Johanna kom förbi idag. Vi pratade och kollade på en film som gick på tv. Den hette typ Mamma pappa barn. Rätt konstig va den. Hehe! Det som är så bra med mina vänner, (gäller inte bara Johanna) det är att man behöver inte hitta på något för att ha kul. Bara att ha dom vid sig är jätte trevligt! Åh vad jag älskar dem! <3 Jag har få vänner, men jag har dom bästa man kan ha :) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0