Min torsdag.

God kväll med er!
Är på sjukhuset som vanligt så här på torsdagar. Kom hit strax innan 16:00.
Det togs prover på mig ganska direkt. Dom vanliga proven jag tar + några prover som dom ville ha inför mitt besök på hjärtmottagningen imorgon.



Sammanlagt 6 rör (såna på bilden) tog man. Det känns som det är ganska mycket men jag tror egentligen inte att det är det.
Efter provtagningen så skulle jag även ta EKG. Det är också något dom ville ha till imorgon.

För er som inte vet vad EKG är så är det en undersökning då man kollar hjärtat. Man mäter hjärtats elektriska aktivitet. Helt ofarlig undersökning som inte heller gör ont.



Så ser det ut. Ni ser att det går "slangar" ner till fötterna? Eftersom jag bara har ett ben så sätter man istället "slangarna" vid höfterna ungefär.

Sen nu ikväll så har jag kollat på TV, duschat och så har jag fått blod. Mitt HB låg bara på 77 idag. Det är konstigt vad det kan sänkas fort. Jag menar, hade 90 i måndags?  Aja..

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kollat på Sveriges värsta bilförare och setat vid datorn. Alltså dom som kör i det där programmet, dom kör ju jätte konstigt?! Förstår inte hur dom kan ha fått körkort?
Nu ska jag avrunda detta inlägg och spela lite Runescape innan jag ska sova.

OBS!! Bilderna är tagna från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0