Kväll här på sjukhuset..

God kväll med er!
Hoppas ni har haft en fin dag? Jag har haft det helt okej.
Kom till sjukhuset strax innan ett och kollade på TV. Trodde min lymfterapeut skulle komma men hon kom aldrig.
Runt 14:00 kom Pilla och Bejamin på besök. Det är super kul att se dem och Benjamin har blivit så stor!
Men det är ju klart, han är ju redan 4 månader nu!
När dom var här så fikade vi lite för dom hade med fika, sen pratade vi lite och kollade på TV, tills dom var tvungna att åka. Benjamin har ju blivit döpt i lördags så Pilla och Benjamin berättade lite om det. Eller ja, när han pratade så lät det typ: aaaooööh! eeööaa! Det är lite kul att lyssna på. Låter ju så kul!

På eftermiddagen tog man även prover och då fick jag reda på att lymfterapeuten hade fått förhinder så hon skulle komma nästa måndag. Längtar!
Den tid jag har varit ensam nu på kvällen så har jag bara fördrivit tiden genom att kolla på TV och duschat. Har inte haft så ont idag och det har varit rent ut av sagt: skit skönt! Mer såna stunder!

Nu är klockan snart 00:00 och jag har precis kastat i mig lite kvällsfika eftersom jag nu fastar. Ska kolla runt ett tag på nätet nu innan jag ska sova.

Bjuder på bilder på min kisse:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0