Så jag ser ut just nu..

I förra inlägget pratade lite om att har har svullna händer, fingrar och tår.. Men nu - Kolla!
 
 
Är jätte svullen i ansiktet men inte alls lika mycket i fingrar och tår längre tycker jag. Men mage, armar och så är jätte svullna. Det är jätte jobbigt. Är trött och ska nu kolla på film och ta något att äta.
Läkarna misstänker hjärtsvikt det rosslari halsen också.
Seb har jag fått en blåsmakapär som jag ska blåsa i så mycker jag kakn, för lungornas.skull.
 
 
Nu ska jag avrunda. Jag hoppas innerligt att svullnaden ger sig. Jag känner den verkligen runt ögonen..

Kommentarer
Postat av: /C

Oj, stackare, hoppas du blir bättre snart! styrkekramar till dig

2012-12-12 @ 07:51:28
Postat av: Leila

Bilderna säger mer än tusen ord!
Hoppas det blir bättre snart.
KRAM!

2012-12-12 @ 10:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0