Rubrik var det här!

Det blir ett kort inlägg idag. Jag mår inte så bra nämligen. Har jätte ont i stumpen. Det bränner, sticker, hugger och molar. En riktig jobbig blandning med andra ord. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Sitta? Ligga? Ligga på sidan? 
Det finns inget läge som känns bättre än nå annat. Åh! 
Jag vill bara att stumpen ska kännas torr och vara smärtfri. Det skulle vara så skönt! 
Men nu - Det är tvärt om.. Denna helg har det vätskat mer än normalt ur mina sår så det är jätte blött. Jag blöter ner allt p.ga stumpen.. Och så har jag så ont!
 
Sen en annan sak. Jag ber om ursäkt att bloggen är rätt tråkigt just nu och att jag inte skriver sådär jätte ofta. Det känns som det inte finns så mycket att skriva om. Är nog inne i en period just nu att jag känner mig lite nere. 
Stumpen krånglar i stort sett hela tiden och det gör mig verkligen jätte ledsen. 
Men jag kommer inte sluta att blogga för den känns bra att ha. Kunna ventilera lite och dela med mig av hur jag har det till andra. Den är som en dagbok för mig ungefär!
 
Hoppas ni alla mår bra!  Stora kramar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0