Packar ihop mina saker och är lite små ledsen...

Har ganska nyligen ätit lite isterband. Det var inte sådär jätte gott men det gick att få i sig.
Nu ska jag väl packa för ska hem klockan 20:00.
Är lite små ledsen. Omläggningen blev sådär. Eller den blev bra på de mesta ställena men inte på ett ställe.
Se min ritning:
 
 
 
På ett ställe satte dom dynan så nära sår kanten. Inte precis kant i kant men inte långt ifrån tycker jag. Det är det jag tycker är jobbigt. För ofta nu på helgerna brukar det kladda därifrån eller t.om blöda. Men mest kladda. 
Då sa jag till att dom skulle skjuta ner dynan som är över det såret för att om det ska kladda så det finns chans att dynan kan suga upp lite. Förstår ni?
Det är det jag är lite ledsen över. Men jag hoppas att helgen ska gå bra och att det håller. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0