Kort inlägg, mår inte alls bra..

Hej och god kväll på er! 
Som rubriken lyder så blir det ganksa kort inlägg idag. Jag mår inte bra men kände ändå för att skriva några rader här. Jag hoppas ni alla mår bra och har haft en bra torsdag! 
Jag har haft det tufft. Mycket ont och mycket obehag har jag känt av. Det kladdar något enormt från mina sår. Jag hoppas det blir en bättre lösning på omläggning imorgon nu eftersom det sen blir helg. Men det visar sig...
En enda possetiv sak idag är att mitt blodvärde låg bra så jag slipper blod denna gång! 
 
Det är ju alltid något. Nu ska jag nog kolla lite på webb TV, läsa lite bloggar eller eventuellt kolla på någon film. Vet inte riktigt vad jag vill men jag känner att jag kan ju lika gärna vara vaken länge inatt. Då sover jag på förmiddagen fram till det är min tur till operation. 
Fick reda på att en annan är före mig. Tyipskt att det alltid ska vara så! Att när man mår dåligt och absolut vill ha omläggning, då får man det alltid senare. Men mår man bra, då får man det alltid tidigt. Knepigt va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0