Just nu! (från mobilen)

Har verkligen jätte ont i stumpen men jag försöker stå ut ändå.
Mamma har gjort nå snabb smörgåstårta med typ taco eller kebab smak som jag äter på nu. Det smakar helt okej men jag tycker orginala smörgåstårtor är allra bäst. Med räkor och sånt! Hehe!
Vi har även lindat om lite och jag sa till mamma att Linda upp båda vita lindorna på stumpen (har oftast två vita och resten är bruna. Dom vita får vi ändra om, om vi vill) men det ångrar jag lite nu att jag sa att jag ville det.
Det var nämligen lite rött på lindan. Alltså blod... Så nu får jag hålla koll på det. Uuuh!

Inte nog med att natten troligen kommer bli jobbig pga smärta, nu ska man vara lite orolig också. Men det sista har jag mig själv att skylla.
En annan jobbig grej är att det är måndag imorgon och det innebär stress stress och åter stress på morgonen.. Sen om man kanske har sovit illa så blir det ännu jobbigare.. Så hoppas verkligen min natt blir någorlunda okej ändå. Önskar er en god natt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0