Förstår inte.

Har precis ätit spaghetti carbonara som syrran har lagat ihop. Det var jätte gott!
Nu är jag trött och seg.
Förstår inte varför jag ofta känner mig så runt denna tid? Jag orkar inte och har inte lust till någonting. Vill typ bara ligga under täcket och blunda typ. Eventuellt annars bara ligga och glo på TV som för övrigt oftast visar nå helt ointressant..
Ibland håller denna trött och segheten fram tills jag ska sova men ibland så piggnar jag till tyvärr.

Jag förstår inte varför jag känner så här. Jag menar, jag sover rätt länge på morgonen och jag gör typ inget speciellt på dagarna.
Jag hade förstått om jag typ hade gått upp vid 07:00 och hållit igång hela dagen. Aja, det är underligt det där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0