Ett inlägg (långt) innan jag kikar runt vidare på nätet..

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag och en fin valborg, och kanske t.om sett en brasa? Och även har tagit lungt med spriten!
Nej då.. Men hoppas ni har haft en bra dag..



Själv så har min dag inte varit sådär jätte bra. Det började med att jag vaknade halv fyra och var tvungen att gå på toa. Sen efter det så var jag vaken i ca en och en halvtimme för jag hade så himla ont. Kände mig dessutom super stressad för att assistenten kommer 09:20 och jag hade lovat, eller rättare sagt gjort upp en deal med mamma om att jag skulle vakna då.
Anledningen till stressen jag fick då var för att jag ville få lite sömn innan jag skulle vakna egentligen.

Men vet ni vad?? - Jag LYCKADES! Vaknade i tid men var dock skit trött. Men kände ändå att det var bra för då slapp jag stressa tills taxin skulle komma. Var klar lång tid innan med packning och allt. Super!
Åkte sen till sjukhuset.
Trodde pappa skulle komma idag för han lovade det. Sen fick jag reda på att han har bjudit min äldsta syster och hennes familj på middag idag så han kom ju inte. Det fick jag dessutom reda på av Pilla och inte pappa. Så jag har bråkat lite med pappa idag på sms. Eller bråkat och bråkat. Berättat som jag tyckte och kände.
Enligt honom så var det bestämt långt innan att dom skulle käka middag tillsammans. Men då säger man fan inte att man ska komma till sin andra dotter om det redan är bestämt att dom skulle käka middag?
Jag blev faktiskt sårad. Men han verkade inte förstå, utan istället tyckte han att jag var lite väl hård mot honom med det jag skrev.

Aja, väntade på att lymfterapeuten skulle komma och det gjorde hon denna gång!
Dock är jag så omlindad sen blödningen igår så hon kom inte åt över allt som hon brukar men honfick massera så gott det gick.
Tog även prover. Mitt HB låg förvånadsvärt bra. Trodde verkligen inte det eftersom jag blödde igår men det låg på 91! Däremot är mitt kalium högt. Vet inte hur högt men jag skulle få Resonium mot det. Tre doser sammanlagt innan omläggningen imorgon. Antar att det är jätte högt men vill inte veta hur.. Blir bara orolig annars.
Har iallafall pratat med doktorn idag och han sa att dom skulle försöka ta mig så tidigt som möjligt imorgon så resten av min dag är fri, eftersom jag inte har fått blod idag.
Nu får jag bara hålla tummarna att det inte händer olyckor och sånt eftersom det är valborg. Det vore ju typiskt!
Jag vill verkligen ha tidigt som det bara går! Det är inte alls bra med stumpen. Kladdar som bara den och allt känns blött.. Är orolig..

Avslutar med två bilder från i helgen och en fin vår/sommar låt!



Johanna och Rasmus från i lördags. Det var faktiskt första gången hon träffade honom!



Två bilder från igår.. Han är ju så söt! Älskade lillebror!




Kommentarer
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

Lycka till i tävlingen hos mig :). Vad söt lille rasmus var :D



krams

2012-05-01 @ 09:39:16
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: jaana

Kram

2012-05-01 @ 13:23:54
URL: http://minvarldjaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0