Söndag!

Hejsan på er!
Söndagen börjar gå mot sitt slut. Hoppas ni har haft en bra dag och en bra helg!
Idag har jag mått sådär. Har varit ganska hängig och har haft ont till och från. Det började redan inatt. Vaknade då och hade skit ont! Var verkligen jätte ledsen då.
Men jag somnade om till slut och blev väckt mellan 10 - 11 sen av mamma. Hon tyckte inte jag skulle sova mer. Så jag käkade frukost och kollade en stund på reprisen av Fångarna på fortet.
Sen somnade jag en stund till. Ingen var hemma så då kunde jag passa på. Hihi! 

Har faktiskt inte gjort något mer idag. Har inte orkat göra något speciellt och har inte haft lust heller när man har ont och bara är hängig... Har fördrivit tiden med att kolla på TV och film med Sanna. Vi tittade på Harry Potter - Hemligheternas kammare. Det var så länge sen jag såg dem första filmerna. Och Sanna gillar Harry Potter mycket så hon går nästan alltid med på att kolla på dem filmerna!
Och det är alltid jätte mysigt att umgås med mina syskon.  Älskar dem!

Såg någon av er den nya serien som började idag klockan 20:00 på 4an? Med han.. Heter han Robert Gustavsson?
Jag hade inga höga förväntningar av serien och trodde inte det skulle vara i min smak, men den var faktiskt bra! Vad tyckte ni?



Jaja.. Nu ska jag avrunda. Ska käka lite flingor och sen sova. Dom är skit goda!



Dom där! Jätte goda är dem! Rekomenderas verkligen! Bild lånad från mammas blogg.

Nu ska jag käka upp det och läsa lite. Sen släcka! Ska upp tidigare imorgon. Åker till sjukhuset som vanligt 12:20.
Uppdaterar troligen imorgon kväll.
Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll och får sova gott sen!

Var rädda om er! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0