Onsdag..

Lite snabb uppdatering från syrrans dator. Min är fortfarande på lagning. Men tror jag måste få tillbaka den snart. Dom sa att det tar upp till 5-10 arbetsdagar och det har gått typ 6-7 dagar.
Saknar min dator! hihi!
Jaja.. Lite om dagen. Sov till typ halv två idag. Natten till idag var verkligen hemskt. Jag vaknade runt halv tre imorse och hade verkligen jätte ont. Det var precis som om all smärtlindring hade åkt ur kroppen. Inge hjälpte och jag låg vaken tills alla andra vaknade på morgonen. Då var jag verkligen jätte trött. Käkade lite frukost och sen försökte jag somna om. Då det var lungt hemma.
Mamma och Sanna hade åkt till skola och jobb.
Sen somsagt sov jag till halv två. Det var verkligen jätte skönt!
Sen idag har jag bara tagit det lungt. Läst, pysslat och så. Det har varit ganska jobbigt med stumpen idag. Det känns obehagligt och så.
Nu ska jag käka lite våfflor och sen läsa lite.
Vart en liten sammanfattning av min dag. Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0