Onsdag..

Hejsan!
Har lite tråkigt så tänkte att jag kunde skriva några rader här. Har precis kollat på Svenska Hollywoodfruar på tv3play. Kunde inte se på det i måndags för det vart något krångel då.

Alltså ena frun Gunilla.. Ja hon är ju väldigt märklig tycker jag.. Någon mer som brukar kolla på det? Vad tycker ni om henne?
Som veckans avsnitt.. Hennes dotter Erika skulle på någon audittion och var förkyld och mådde inte bra. Man såg det t.om på henne. Men hennes mamma höll på och puschade på henne hela tiden. Stackars barn!
Man tycker ju att barnet borde vara hemma och vila upp sig så hon blir frisk.. Jaja..
Tänk egentligen vad arg man kan bli av ett program?

Nog pratat om programmet. Är hemma själv just nu. Mamma jobbar och Sanna är antagligen i skolan eller om hon är på väg hem.. Kan inte hennes schema. Men dom kommer väl om någon timme eller så. Jag ska kolla runt lite på nätet men först måste jag boka om min sjukresa imorgon.
Ska på tand behandling. Men kommer inte ihåg vilken tid så tänkte att jag kan vara på avdelningen lite tidigare imorgon. Det spelar ingen roll för mig.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0