Måndag.

Måndag idag.
Ny vecka och nya tag. Ingen aning dock om vilken vecka det är nu. Är så dålig på det.
Är på sjukhuset som vanligt. Kom hit klockan 13.00.
Låg och väntade på min lymfmassage som jag brukar ha på måndagar men ingen dök upp. Och ingen sa något om att hon inte skulle komma heller så jag vart ganska sur då för jag hade ju inte behövt åka in så tidigt idag då.
Jag låg och gjorde ingenting fram till eftermiddagen då det togs prover.

Fick lite besök från lekterapin. Hon kom tillbaka med lite av mitt pyssel jag har gjort. Kan visa upp en annan dag och berätta mer om det!
Och så pratde hon och jag lite om allt och ingenting typ. Alltid trevligt att snacka med henne!
Har även tagit prover idag som vanligt. HB låg på 83. Trodde jag skulle få blod för ligger det under 85 så brukar jag få det. Men tydligen var det "bra" denna gång (?)
Blir tyvärr lite orolig nu bara för det. För det kan hända att dom sätter stopp för omläggningen imorgon för att dom kan tycka att värdet är för lågt. Jag vill så gärna ha omläggning för det känns inte bra!
Men som det egentligen är - man ska INTE ta ut något i förskott. Det visar sig imorgon vad dom säger. Men jag är lite förberedd på att det kan bli ett nej.

Nu till något bra. Mitt kalium var ganska bra idag! Det låg på 5,1. Toppen! Och det är utan någon medicin mot hög kalium.  Hoppas det sänks ännu mer! Eller ja, lite till..

Vad har jag sysselsättit mig med idag? Jo. Har tittat på TV och pysslat. Ja, det är väl det. Det vart b.la att titta på IDOL ikväll. Tycker det är ganska bra och det är kul när nya talanger dyker upp!
Tyckte Oleg var ganska bra. Kanske inte rösten så jätte mycket men tyckte låten var skön på någoy vis.

Vad tycker ni om honom?



Jaja.. Nu ska jag kolla om dagens avsnitt av Svenska Hollyood fruar har kommit ut på webbTV och om det har det så ska jag titta på det (dom har inte kanal 3 på sjukhuset nämligen) och sen sova. Måste vara pigg till imorgon då jag ska duscha.
Får tyvärr inte göra det kvällen innan då omläggningen sker vid lunch eller efter. Tråkigt men sant!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

5-10 arbetsdagar är 1-2 veckor, så det kan nog ta lite tid med datorn!



Hur gick angion, vet du det?!

Vet du om dina läkare använt sig av informationen och kontaktuppgifterna till England som jag givit dig?!



Krm,

Marie

2011-09-09 @ 10:20:14
URL: http://lifslevande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0